Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An Essay In The Aid Of Writing History: Fictions Of Historiography Cohen, Sol
2004
23 5-6 p. 317-332
artikel
2 Bildung – A construction of a historyof philosophy of education Horlacher, Rebekka
2004
23 5-6 p. 409-426
artikel
3 Contents of Volume 23 2004
23 5-6 p. 491-493
artikel
4 Froebel and the Rise of Educational Theory in the United States Sophia Baader, Meika
2004
23 5-6 p. 427-444
artikel
5 HOW SHOULD THE HISTORY OF EDUCATION BE WRITTEN? SOME REFLECTIONS ABOUT THE NATURE OF THE DISCIPLINE FROM THE PERSPECTIVE OF THERECEPTION OF OUR WORK Depaepe, Marc
2004
23 5-6 p. 333-345
artikel
6 NOHL, DURKHEIM, AND MEAD: THREE DIFFERENT TYPES OF “HISTORY OF EDUCATION” Oelkers, Jürgen
2004
23 5-6 p. 347-366
artikel
7 Praxis and Agency in Foucault’s Historiography Fendler, Lynn
2004
23 5-6 p. 445-466
artikel
8 Re-Interpretation in Historiography: John Dewey and the Neo-Humanist Tradition Bellmann, Johannes
2004
23 5-6 p. 467-488
artikel
9 Reviewers 2004
23 5-6 p. 489
artikel
10 The educational theorists, the teachers, and their history of education Casale, Rita
2004
23 5-6 p. 393-408
artikel
11 The Establishment Of The Standard History Ofphilosophy of Education and Suppressed Traditions of Education Tröhler, Daniel
2004
23 5-6 p. 367-391
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland