Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Design Model of Distributed Scaffolding for Inquiry-Based Learning
Hsu, Ying-Shao
2014
45
2
p. 241-273
artikel
2
A Scaffolding Framework to Support Learning of Emergent Phenomena Using Multi-Agent-Based Simulation Environments
Basu, Satabdi
2014
45
2
p. 293-324
artikel
3
Common Mistakes in the Construction of Diagrams in Biological Contexts
Kotzebue, Lena von
2014
45
2
p. 193-213
artikel
4
Effects of Engineering Design-Based Science on Elementary School Science Students’ Engineering Identity Development across Gender and Grade
Capobianco, Brenda M.
2014
45
2
p. 275-292
artikel
5
How to Support Primary Teachers’ Implementation of Inquiry: Teachers’ Reflections on Teaching Cooperative Inquiry-Based Science
Gillies, Robyn M.
2014
45
2
p. 171-191
artikel
6
The Impact of a Professional Development Programme on Primary Teachers’ Classroom Practice and Pupils’ Attitudes to Science
Smith, Greg
2014
45
2
p. 215-239
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland