Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A comparison of orthographic processing in children with and without reading and spelling disorder in a regular orthography
Rothe, Josefine
2015
28
9
p. 1307-1332
artikel
2
Early prediction of reading comprehension within the simple view framework
Catts, Hugh W.
2015
28
9
p. 1407-1425
artikel
3
“If I point, do they look?”: The impact of attention–orientation strategies on text exploration during shared book reading
Roy-Charland, Annie
2015
28
9
p. 1285-1305
artikel
4
Language skills and reading comprehension in English monolingual and Spanish–English bilingual children in grades 2–5
Silverman, Rebecca D.
2015
28
9
p. 1381-1405
artikel
5
Teachers’ implicit theories of learning to read: A cross-cultural study in Ibero-American countries
Jiménez, Juan E.
2015
28
9
p. 1355-1379
artikel
6
The efficacy of Collaborative Strategic Reading in middle school science and social studies classes
Boardman, Alison G.
2015
28
9
p. 1257-1283
artikel
7
The relationship between early elementary teachers’ instructional practices and theoretical orientations and students’ growth in writing
Ritchey, Kristen D.
2015
28
9
p. 1333-1354
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland