Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Teachers’ implicit theories of learning to read: A cross-cultural study in Ibero-American countries
 
 
Titel: Teachers’ implicit theories of learning to read: A cross-cultural study in Ibero-American countries
Auteur: Jiménez, Juan E.
Rodríguez, Cristina
Suárez, Natalia
O’Shanahan, Isabel
Villadiego, Yalov
Uribe, Claudia
Villalobos, Jose Angel
Rodas, Patricia
Verschenen in: Reading & writing
Paginering: Jaargang 28 (2015) nr. 9 pagina's 1355-1379
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland