Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             5 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Advertising and brand attitudes: Evidence from 575 brands over five years Du, Rex Yuxing
2018
17 3 p. 257-323
artikel
2 A study into mechanisms of attitudinal scale conversion: A randomized stochastic ordering approach Gilula, Zvi
2019
17 3 p. 325-357
artikel
3 Can your advertising really buy earned impressions? The effect of brand advertising on word of mouth Lovett, Mitchell J.
2019
17 3 p. 215-255
artikel
4 Can your advertising really buy earned impressions? The effect of brand advertising on word of mouth Lovett, Mitchell J.

17 3 p. 215-255
artikel
5 Can your advertising really buy earned impressions? The effect of brand advertising on word of mouth Lovett, Mitchell J.

17 3 p. 215-255
artikel
                             5 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland