Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Can your advertising really buy earned impressions? The effect of brand advertising on word of mouth
 
 
Titel: Can your advertising really buy earned impressions? The effect of brand advertising on word of mouth
Auteur: Lovett, Mitchell J.
Peres, Renana
Xu, Linli
Verschenen in: Quantitative marketing and economics
Paginering: Jaargang 17 () nr. 3 pagina's 215-255
Jaar: 2019-04-06
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland