Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Advancing the science of marketing M. Allenby, Greg

36 2 p. 205-214
artikel
2 A picture’s worth a thousand shares: An empirical analysis of logo sizes in social media posts and their impact on content virality Jo, Wooyong

36 2 p. 243-257
artikel
3 Are there universal themes in story advertisements? a cross-country study on identification, usage, and attitudes towards story ad themes Ghosh, Aruni

36 2 p. 259-272
artikel
4 Celebrating excellence: insights from the 2024 Paul D. Converse Symposium Rodas, Maria A.

36 2 p. 183-191
artikel
5 Creating a beautiful life Aaker, Jennifer

36 2 p. 193-204
artikel
6 Myopic marketing management and stock performance in the short term: the moderating role of asset turnover Garcia, Evelini Lauri Morri

36 2 p. 273-287
artikel
7 Navigating choices: a framework of consumer search Moore, Alexander K.

36 2 p. 215-226
artikel
8 Penny-wise pound-fooling: a replication with extension of the left-digit effect to the context of shrinkflation Claus, Bart

36 2 p. 303-312
artikel
9 Simultaneous versus sequential option presentation: A conceptual replication Bischof, Severin Friedrich

36 2 p. 289-301
artikel
10 The evolving field of consumer research through the lens of its top journals Weingarten, Evan

36 2 p. 227-242
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland