Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 “A little competition goes a long way”: Substitutive effects of emotional intelligence and workplace competition on salesperson creative selling Kalra, Ashish

33 3 p. 399-413
artikel
2 Coordinating supply-related scarcity appeals with online reviews Kordrostami, Elika

33 3 p. 471-484
artikel
3 Correction to: Marketing insights from text analysis Berger, Jonah

33 3 p. 379
artikel
4 Correction to: Prepayment and future cross-buying: an exploratory analysis Kim, Shinhye

33 3 p. 441
artikel
5 Introducing Marketing Letters’ data policy Labroo, Aparna A.

33 3 p. 361-364
artikel
6 Marketing insights from text analysis Berger, Jonah

33 3 p. 365-377
artikel
7 Measuring the impact of rarity on price: evidence from NBA Top Shot Lee, Yeonjoon

33 3 p. 485-498
artikel
8 Perceiving Control over the Exchange on Peer-to-Peer Platforms: Measurement and Effects in the Second-Hand Market Mencarelli, Rémi

33 3 p. 523-541
artikel
9 Plural forms and dual distribution: the “external” party’s perspective and the role of path dependency Sa Vinhas, Alberto

33 3 p. 443-469
artikel
10 Prepayment and future cross-buying: an exploratory analysis Kim, Shinhye

33 3 p. 415-439
artikel
11 Revisiting the paradox of whether retail buyers behave more like consumers or industrial purchasers: the case of price discounts Isojärvi, Jyrki

33 3 p. 499-521
artikel
12 The effect of trust in management on salespeople’s selling orientation Dickson, Peter

33 3 p. 381-397
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland