Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Building consumer connection with new brands through rituals: the role of mindfulness Liu, Maggie Wenjing

33 2 p. 237-250
artikel
2 Consumer motives for buying regional products: the REGIOSCALE Waehning, Nadine

33 2 p. 215-236
artikel
3 Does music really work? The two-stage audiovisual cross-modal correspondence effect on consumers’ shopping behavior Yang, Shuai

33 2 p. 251-276
artikel
4 Investigating cross-media effects in a multichannel marketing environment: the role of email, catalog, television, and radio Sridhar, Karthik

33 2 p. 189-201
artikel
5 Speaking the same language: the power of words in crowdfunding success and failure Peng, Ling

33 2 p. 311-323
artikel
6 Strengthening the satisfaction loyalty link: the role of relational switching costs Evanschitzky, Heiner

33 2 p. 293-310
artikel
7 The effect of competition on product removal Barriola, Xabier

33 2 p. 203-214
artikel
8 The street music business: consumer responses to buskers performing on the street and on online video platforms Stäbler, Samuel

33 2 p. 325-350
artikel
9 To buy or how much to buy? Partition dependence in purchase-quantity decisions Tavassoli, Nader T.

33 2 p. 177-188
artikel
10 Virtual currencies: different schemes and research opportunities Scheidegger, Gianluca

33 2 p. 351-360
artikel
11 We are more tolerant than I: self-construal and consumer responses toward deceptive advertising Bae, Sohyun

33 2 p. 277-291
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland