Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Investigating cross-media effects in a multichannel marketing environment: the role of email, catalog, television, and radio
 
 
Titel: Investigating cross-media effects in a multichannel marketing environment: the role of email, catalog, television, and radio
Auteur: Sridhar, Karthik
Kumar, Ashish
Bezawada, Ram
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 33 () nr. 2 pagina's 189-201
Jaar: 2021-08-19
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland