Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Autonomy in consumer choice Wertenbroch, Klaus

31 4 p. 429-439
artikel
2 Choices in networks: a research framework Feinberg, Fred

31 4 p. 349-359
artikel
3 Consumer decisions with artificially intelligent voice assistants Dellaert, Benedict G. C.

31 4 p. 335-347
artikel
4 Editorial: Relaunching Marketing Letters Bradlow, Eric T.

31 4 p. 311-314
artikel
5 Fundraising design: key issues, unifying framework, and open puzzles Haruvy, Ernan

31 4 p. 371-380
artikel
6 How can machine learning aid behavioral marketing research? Hagen, Linda

31 4 p. 361-370
artikel
7 Introduction to the Special Issue for the 11th Triennial Invitational Choice Symposium Blanchard, Simon J.

31 4 p. 321-322
artikel
8 Mobility as a service (MaaS): the importance of transportation psychology Tomaino, Geoff

31 4 p. 419-428
artikel
9 Platform data strategy Bhargava, Hemant K.

31 4 p. 323-334
artikel
10 Refocusing loyalty programs in the era of big data: a societal lens paradigm Stourm, Valeria

31 4 p. 405-418
artikel
11 Soul and machine (learning) Proserpio, Davide

31 4 p. 393-404
artikel
12 The disruptive potential of drones Beninger, Stefanie

31 4 p. 315-319
artikel
13 Time to pay attention to attention: using attention-based process traces to better understand consumer decision-making Mormann, Milica

31 4 p. 381-392
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland