Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Can negative buzz increase awareness and purchase intent? Han, Jung Ah

31 1 p. 89-104
artikel
2 Celebrity influence on word of mouth: the interplay of power states and power expectations Thomas, Veronica L.

31 1 p. 105-120
artikel
3 Changing consumers’ minds at the point of sale: price discounts vs. in-store advertising Johnen, Marius

31 1 p. 49-71
artikel
4 Customizing products for self versus close others: the effect of intended recipient on creator perceptions of product uniqueness Yin, Jiamin

31 1 p. 73-87
artikel
5 Drug influences on consumer judgments: emerging insights and research opportunities from the intersection of pharmacology and psychology Durso, Geoffrey R. O.

31 1 p. 19-23
artikel
6 Launching the Idea Corners section of Marketing Letters Golder, Peter N.

31 1 p. 1-2
artikel
7 “See your doctor”: the impact of direct-to-consumer advertising on patients with different affliction levels Liu, Qiang

31 1 p. 37-48
artikel
8 Speciesism: an obstacle to AI and robot adoption Schmitt, Bernd

31 1 p. 3-6
artikel
9 The cannabis industry: a natural laboratory for marketing strategy research Olsen, Mitchell C.

31 1 p. 7-12
artikel
10 The Second Digital Revolution Rindfleisch, Aric

31 1 p. 13-17
artikel
11 Using technology to bring online convenience to offline shopping Dekimpe, Marnik G.

31 1 p. 25-29
artikel
12 Why do consumers think it is fair to pay more when buying from producers versus retailers? Gonzales, Gabriel E.

31 1 p. 31-35
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland