Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
 
  “See your doctor”: the impact of direct-to-consumer advertising on patients with different affliction levels
 
 
Titel: “See your doctor”: the impact of direct-to-consumer advertising on patients with different affliction levels
Auteur: Liu, Qiang
Liu, Hongju
Kalwani, Manohar
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 31 () nr. 1 pagina's 37-48
Jaar: 2020-02-13
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland