Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Brand personality: A meta-analytic review of antecedents and consequences Eisend, Martin
2013
24 3 p. 205-216
artikel
2 1 + 1 does not always equal value creation: The case of YouTube Kuppelwieser, Volker G.
2013
24 3 p. 311-321
artikel
3 Integrated mixed logit and latent variable models Danthurebandara, Vishva Manohara
2012
24 3 p. 245-259
artikel
4 Profiting from product innovation: The impact of legal, marketing, and technological capabilities in different environmental conditions Su, Zhongfeng
2012
24 3 p. 261-276
artikel
5 Sales contests versus quotas with imbalanced territories Syam, Niladri B.
2012
24 3 p. 229-244
artikel
6 The nature of an apology: An experimental study on how to apologize after a service failure Roschk, Holger
2012
24 3 p. 293-309
artikel
7 The perils of selling online: Manufacturer competition, channel conflict, and consumer preferences Hsiao, Lu
2012
24 3 p. 277-292
artikel
8 The process by which product availability triggers purchase Steinhart, Yael
2013
24 3 p. 217-228
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland