Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Budget allocation for customer acquisition and retention while balancing market share growth and customer equity Tsao, Hsiu-Yuan
2012
24 1 p. 1-11
artikel
2 Can a print publication be equally effective online? Testing the effect of medium type on marketing communications Magee, Robert G.
2012
24 1 p. 85-95
artikel
3 Consumers’ online responses to the death of a celebrity Radford, Scott K.
2012
24 1 p. 43-55
artikel
4 Customer portfolio composition and customer equity feedback effects: Student diversity and acquisition in educational communities Lewis, Michael
2012
24 1 p. 71-84
artikel
5 Customer satisfaction as a buffer against sentimental stock-price corrections Merrin, Robert P.
2012
24 1 p. 13-27
artikel
6 Do consumers who conduct online research also post online reviews? A model of the relationship between online research and review posting behavior Punj, Girish N.
2012
24 1 p. 97-108
artikel
7 Opposing effects of sociodemographic variables on price knowledge Gaston-Breton, Charlotte
2012
24 1 p. 29-42
artikel
8 Payment method and perceptions of ownership Kamleitner, Bernadette
2012
24 1 p. 57-69
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland