Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Consumer acceptance of the mobile Internet Koenigstorfer, Joerg
2012
23 4 p. 917-928
artikel
2 In the mood to buy? Understanding the interplay of mood regulation and congruence in an international context Maier, Erik
2012
23 4 p. 1005-1018
artikel
3 More effective assessment of market performance in later stages of the product development process: The case of the motion picture industry Gemser, Gerda
2012
23 4 p. 1019-1031
artikel
4 Product survival analysis for the App Store Jung, Euy-Young
2012
23 4 p. 929-941
artikel
5 The relative performance of different methods for selecting creative marketing personnel Althuizen, Niek
2012
23 4 p. 973-985
artikel
6 The vulnerability of defensiveness: The impact of persuasion attempts and processing motivations on trust Guo, Wenxia
2012
23 4 p. 959-971
artikel
7 Understanding consumers’ multichannel choices across the different stages of the buying process Gensler, Sonja
2012
23 4 p. 987-1003
artikel
8 Why consumers respond differently to absolute versus percentage descriptions of quantities Weathers, Danny
2012
23 4 p. 943-957
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland