Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Business strategy, marketing organization culture, and performance Slater, Stanley F.
2010
22 3 p. 227-242
artikel
2 Counting your customers from an “always a share” perspective Ma, Shaohui
2010
22 3 p. 243-257
artikel
3 How does awareness evolve when advertising stops? The role of memory Aravindakshan, Ashwin
2010
22 3 p. 315-326
artikel
4 Store brand and store loyalty: The moderating role of store brand positioning Martos-Partal, Mercedes
2010
22 3 p. 297-313
artikel
5 The influence of demand factors on dynamic competitive pricing strategy: An empirical study Roy, Abhik
2010
22 3 p. 259-281
artikel
6 The joint effects of advertising and product trial: A source-monitoring perspective Kum, Doreen
2010
22 3 p. 213-226
artikel
7 When the decision ball keeps rolling: An investigation of the Sisyphus effect among maximizing consumers Carrillat, François A.
2010
22 3 p. 283-296
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland