Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
 
  The joint effects of advertising and product trial: A source-monitoring perspective
 
 
Titel: The joint effects of advertising and product trial: A source-monitoring perspective
Auteur: Kum, Doreen
Lee, Yih Hwai
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 22 (2010) nr. 3 pagina's 213-226
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland