Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A threshold model for respondent heterogeneity Chandukala, Sandeep R.
2010
22 2 p. 133-146
artikel
2 Detecting the impact of market factors on sales takeoff times of analog cellular telephones Islam, Towhidul
2010
22 2 p. 197-212
artikel
3 How humor in advertising works: A meta-analytic test of alternative models Eisend, Martin
2010
22 2 p. 115-132
artikel
4 The effects of advertisement picture likeability on information search and brand choice Obermiller, Carl
2010
22 2 p. 101-113
artikel
5 The out-of-region bias: Distance estimations based on geographic category membership Irmak, Caglar
2010
22 2 p. 181-196
artikel
6 The role of brands in recruitment: A mixed-brand strategy approach Kim, John
2010
22 2 p. 165-179
artikel
7 The value of celebrity endorsements: A stock market perspective Ding, Haina
2010
22 2 p. 147-163
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland