Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Behavioral research and empirical modeling of marketing channels: Implications for both fields and a call for future research Meyer, Robert J.
2010
21 3 p. 301-315
artikel
2 Calculating, creating, and claiming value in business markets: Status and research agenda Lilien, Gary L.
2010
21 3 p. 287-299
artikel
3 Channel design, coordination, and performance: Future research directions Sa Vinhas, Alberto
2010
21 3 p. 223-237
artikel
4 Empirical models of manufacturer-retailer interaction: A review and agenda for future research Ailawadi, Kusum L.
2010
21 3 p. 273-285
artikel
5 Introduction to the Special Issue on B2B Research Jap, Sandy
2010
21 3 p. 207-209
artikel
6 Marketing modeling reality and the realities of marketing modeling Coughlan, Anne T.
2010
21 3 p. 317-333
artikel
7 Sales force modeling: State of the field and research agenda Mantrala, Murali K.
2010
21 3 p. 255-272
artikel
8 The embedded sales force: Connecting buying and selling organizations Bradford, Kevin
2010
21 3 p. 239-253
artikel
9 Transaction costs, opportunism, and governance: Contextual considerations and future research opportunities Rindfleisch, Aric
2010
21 3 p. 211-222
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland