Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Behavioral research and empirical modeling of marketing channels: Implications for both fields and a call for future research
 
 
Titel: Behavioral research and empirical modeling of marketing channels: Implications for both fields and a call for future research
Auteur: Meyer, Robert J.
Vosgerau, Joachim
Singh, Vishal
Urbany, Joel E.
Zauberman, Gal
Norton, Michael I.
Cui, Tony H.
Ratchford, Brian T.
Acquisti, Alessandro
Bell, David R.
Kahn, Barbara E.
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 21 (2010) nr. 3 pagina's 301-315
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 9 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland