Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Advertising for extensions: Moderating effects of extension type, advertising strategy, and product category involvement on extension evaluation Dens, Nathalie
2009
21 2 p. 175-189
artikel
2 Consumer durables replacement decision-making: An overview and research agenda Guiltinan, Joseph
2009
21 2 p. 163-174
artikel
3 Decomposing the effects of organizational memory on marketing implementation Neill, Stern
2009
21 2 p. 135-147
artikel
4 Modeling the effects of pharmaceutical marketing Leeflang, Peter S. H.
2009
21 2 p. 121-133
artikel
5 Toward a contingency view of new product creativity: Assessing the interactive effects of consumers Rubera, Gaia
2009
21 2 p. 191-206
artikel
6 Two-stage lotteries and the value of unresolved uncertainty Erev, Ido
2009
21 2 p. 149-162
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland