Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Entry for supermarket feature me-too brands: An empirical explanation of incidence and timing Sinapuelas, Ian Clark
2008
20 2 p. 183-196
artikel
2 Manufacturer-owned retail stores Wang, Yusong
2008
20 2 p. 107-124
artikel
3 The effect of incidental out-of-stock options on preferences Kramer, Thomas
2008
20 2 p. 197-208
artikel
4 The impact of customer-specific marketing expenses on customer retention and customer profitability Triest, Sander van
2008
20 2 p. 125-138
artikel
5 The impact of title event sponsorship announcements on shareholder wealth Clark, John M.
2008
20 2 p. 169-182
artikel
6 The time-harried shopper: Exploring the differences between maximizers and satisficers Chowdhury, Tilottama G.
2008
20 2 p. 155-167
artikel
7 Using influence strategies to reduce marketing channel opportunism: The moderating effect of relational norms Brown, James R.
2008
20 2 p. 139-154
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland