Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Using influence strategies to reduce marketing channel opportunism: The moderating effect of relational norms
 
 
Titel: Using influence strategies to reduce marketing channel opportunism: The moderating effect of relational norms
Auteur: Brown, James R.
Grzeskowiak, Stephan
Dev, Chekitan S.
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 20 (2008) nr. 2 pagina's 139-154
Jaar: 2008
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland