Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Age-related differences in responses to affective vs. rational ads for hedonic vs. utilitarian products Drolet, Aimee
2007
18 4 p. 211-221
artikel
2 Compromising the compromise effect: Brands matter Sinn, Francisca
2007
18 4 p. 223-236
artikel
3 Organizational identification as a determinant of customer orientation in service organizations Wieseke, Jan
2007
18 4 p. 265-278
artikel
4 Quality of past performance: Impact on consumers’ responses to service failure Vázquez-Casielles, Rodolfo
2007
18 4 p. 249-264
artikel
5 The impact of a product’s country-of-origin on compromise and attraction effects Chuang, Shih-Chieh
2007
18 4 p. 279-291
artikel
6 The relationship between FSI advertising style and coupon redemption Roehm, Harper A.
2007
18 4 p. 237-247
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland