Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Brand value creation: Analysis of the Interbrand-Business Week brand value rankings Chu, Singfat
2006
17 4 p. 323-331
artikel
2 Means matter, but variance matter too: Decomposing response latency influences on variance heterogeneity in stated preference experiments Rose, John M.
2006
17 4 p. 295-310
artikel
3 “Pay 80%” versus “get 20% off”: The effect of novel discount presentation on consumers’ deal perceptions Kim, Hyeong Min
2006
17 4 p. 311-321
artikel
4 Personal loan users’ mental integration of payment and consumption Kamleitner, Bernadette
2006
17 4 p. 281-294
artikel
5 The consumer as advocate: Self-relevance, culture, and word-of-mouth Chung, Cindy M. Y.
2006
17 4 p. 269-279
artikel
6 The no-choice option and dual response choice designs Brazell, Jeff D.
2006
17 4 p. 255-268
artikel
7 When giving some away makes sense to jump-start the diffusion process Lehmann, Donald R.
2006
17 4 p. 243-254
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland