Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Brand value creation: Analysis of the Interbrand-Business Week brand value rankings
 
 
Titel: Brand value creation: Analysis of the Interbrand-Business Week brand value rankings
Auteur: Chu, Singfat
Keh, Hean Tat
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 17 (2006) nr. 4 pagina's 323-331
Jaar: 2006
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland