Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Diagnostic Tool for Assessing the Relative Importance of Information in Impression Formation: Application in Order Effects Bruce D. Weinberg
2004
15 2 p. 113-128
16 p.
artikel
2 Building Brands through Brand Alliances: Does a Second Ally Help? Kevin E. Voss
2004
15 2 p. 147-159
13 p.
artikel
3 How Varying Levels of Knowledge and Motivation Affect Search and Confidence during Consideration and Choice Mary E. Huneke
2004
15 2 p. 67-79
13 p.
artikel
4 Reconsidering Nonlinearity and Asymmetry in Customer Satisfaction and Loyalty Models: An Empirical Study in Three Retail Service Settings Sandra Streukens
2004
15 2 p. 99-111
13 p.
artikel
5 Responsiveness of Physician Prescription Behavior to Salesforce Effort: An Individual Level Analysis Puneet Manchanda
2004
15 2 p. 129-145
17 p.
artikel
6 Technology Newness and Impact of GoNo-Go Criteria on New Product Success Pilar Carbonell
2004
15 2 p. 81-97
17 p.
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland