Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Diagnostic Tool for Assessing the Relative Importance of Information in Impression Formation: Application in Order Effects
Bruce D. Weinberg
2004
15
2
p. 113-128
16 p.
artikel
2
Building Brands through Brand Alliances: Does a Second Ally Help?
Kevin E. Voss
2004
15
2
p. 147-159
13 p.
artikel
3
How Varying Levels of Knowledge and Motivation Affect Search and Confidence during Consideration and Choice
Mary E. Huneke
2004
15
2
p. 67-79
13 p.
artikel
4
Reconsidering Nonlinearity and Asymmetry in Customer Satisfaction and Loyalty Models: An Empirical Study in Three Retail Service Settings
Sandra Streukens
2004
15
2
p. 99-111
13 p.
artikel
5
Responsiveness of Physician Prescription Behavior to Salesforce Effort: An Individual Level Analysis
Puneet Manchanda
2004
15
2
p. 129-145
17 p.
artikel
6
Technology Newness and Impact of GoNo-Go Criteria on New Product Success
Pilar Carbonell
2004
15
2
p. 81-97
17 p.
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland