Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Diagnostic Tool for Assessing the Relative Importance of Information in Impression Formation: Application in Order Effects
Weinberg, Bruce D.
2004
15
2-3
p. 113-128
artikel
2
Building Brands through Brand Alliances: Does a Second Ally Help?
Voss, Kevin E.
2004
15
2-3
p. 147-159
artikel
3
How Varying Levels of Knowledge and Motivation Affect Search and Confidence during Consideration and Choice
Huneke, Mary E.
2004
15
2-3
p. 67-79
artikel
4
Reconsidering Nonlinearity and Asymmetry in Customer Satisfaction and Loyalty Models: An Empirical Study in Three Retail Service Settings
Streukens, Sandra
2004
15
2-3
p. 99-111
artikel
5
Responsiveness of Physician Prescription Behavior to Salesforce Effort: An Individual Level Analysis
Manchanda, Puneet
2004
15
2-3
p. 129-145
artikel
6
Technology Newness and Impact of Go/No-Go Criteria on New Product Success
Carbonell, Pilar
2004
15
2-3
p. 81-97
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland