Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Electronic Commerce: A Marriage of Management InformationSystems and Marketing George M. Zinkhan
1998
3 1 p. 5-22
18 p.
artikel
2 Electronic Commerce: A Marriage of Management Information Systems and Marketing Zinkhan, George M.
1998
3 1 p. 5-22
artikel
3 Making Sense of Marketing Data: Some MIS Perspectives onthe Analysis of Large Data Sets Shahana Sen
1998
3 1 p. 91-111
21 p.
artikel
4 Making Sense of Marketing Data: Some MIS Perspectives on the Analysis of Large Data Sets Sen, Shahana
1998
3 1 p. 91-111
artikel
5 Relationship Marketing and its Synergy with Web-based Technologies Sirinuch Srirojanant
1998
3 1 p. 23-46
24 p.
artikel
6 Relationship Marketing and its Synergy with Web-based Technologies Srirojanant, Sirinuch
1998
3 1 p. 23-46
artikel
7 Sources of Customer Satisfaction and Dissatisfaction withInformation Technology Help Desks Robert Heckman
1998
3 1 p. 59-89
31 p.
artikel
8 Sources of Customer Satisfaction and Dissatisfaction with Information Technology Help Desks Heckman, Robert
1998
3 1 p. 59-89
artikel
9 Web Marketing: Has the Distinction Between Products andServices Become Obsolete? Malin Brännback
1998
3 1 p. 47-58
12 p.
artikel
10 Web Marketing: Has the Distinction Between Products and Services Become Obsolete? Brännback, Malin
1998
3 1 p. 47-58
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland