Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Sources of Customer Satisfaction and Dissatisfaction withInformation Technology Help Desks
 
 
Titel: Sources of Customer Satisfaction and Dissatisfaction withInformation Technology Help Desks
Auteur: Robert Heckman
Audrey Guskey
Verschenen in: Journal of market-focused management
Paginering: Jaargang 3 (1998) nr. 1 pagina's 31 p.
Jaar: 1998
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Boston, U.S.A
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland