Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An interrogation of the “learning gaps” discourse: Insights from Korean teachers in Confucian-influenced education
Park, Soojung
26
2
p. 343-372
artikel
2
Coach and teacher alignment in the context of educational change
Smith, Ethan P.
26
2
p. 397-423
artikel
3
Continuous improvement and the ‘wicked’ problems of racial inequity
Bocala, Candice
26
2
p. 173-200
artikel
4
Developing equitable education systems: propositions and barriers
Ainscow, Mel
26
2
p. 373-396
artikel
5
Early career teachers’ beliefs and management of work intensification in Norway and Spain
Antonsen, Yngve
26
2
p. 291-316
artikel
6
Exploring the impact of COVID-19 on the grammar of schools in project-based learning contexts
Woods, Peter J.
26
2
p. 239-270
artikel
7
How are we measuring domains that influence teacher readiness for change? A scoping review of existing instruments in non-tertiary settings
Scott, Kate
26
2
p. 201-238
artikel
8
"It has to do with timing and context”: Theoretical models as tools in formative interventions in research-practice partnerships
Ødegaard, Kjersti Løken
26
2
p. 317-342
artikel
9
Promoting student voice by involving vocational education students and staff in citizenship education development: a participatory action research study
Geurts, Esther M. A.
26
2
p. 271-289
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland