Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Advancing the theory of identity grafting in Chinese school systems
Lee, Daphnee Hui Lin
22
2
p. 297-314
artikel
2
A proposed model for teachers’ perceptions of national and moral education: A national identity building curriculum in post-colonial Hong Kong
Wong, Koon Lin
22
2
p. 221-246
artikel
3
From lost identity to identity grafting: The second generation migrant workers in Beijing
Lee, Wing On
22
2
p. 191-220
artikel
4
Grafting identity: History textbook reform and identity-building in contemporary China
Yan, Fei
22
2
p. 175-190
artikel
5
Identity grafting for educational change in chinese school systems
Lee, Daphnee Hui Lin
22
2
p. 147-156
artikel
6
Identity of China’s modern academic system: A Chinese–Western interaction perspective
Yan, Fengqiao
22
2
p. 157-174
artikel
7
Integrating positive financial attitudes to nurture students’ identity as informed financial decision-makers in high power distance Chinese contexts
Ho, Chun Sing Maxwell
22
2
p. 247-270
artikel
8
“Marrying Chinese and Western Values”: Teacher identity grafting in collaborative efforts to improve student learning via mixed-ability learning
Lee, Daphnee Hui Lin
22
2
p. 271-295
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland