Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Comparative Efficacy and Generalization of Two Word-Reading Interventions with English Learners in Elementary School
Klingbeil, David A.
29
3
p. 490-518
artikel
2
Comparing Computer-Based Sight-Word Interventions in Students with Intellectual Disability: Self-Determined Versus Fixed Response Intervals
Cazzell, Samantha
29
3
p. 469-489
artikel
3
Comparing Performance Feedback and Video Self-Monitoring Within a BST Package to Train Pre-service Behavior Analysts to Conduct Preference Assessments
Weston, Regan
29
3
p. 571-583
artikel
4
Comparing Stimuli Delivered via Tablet Versus Flashcards on Receptive Labeling in Children with Autism Spectrum Disorder
Pellegrino, Azure J.
29
3
p. 606-618
artikel
5
Evidence-Based Recommendations for Programming Quizzes to Improve College Student Behavior in Residential Courses
Glodowski, Kathryn R.
29
3
p. 543-570
artikel
6
Headsprout Early Reading for Specific Literacy Difficulty: A Comparison Study
Storey, Catherine
29
3
p. 619-633
artikel
7
Learning Fraction Concepts Through the Virtual-Abstract Instructional Sequence
Bouck, Emily C.
29
3
p. 519-542
artikel
8
The Effect of Systematic Prompting on the Acquisition of Two Muscle-Strengthening Exercises by Adults with Moderate Intellectual Disabilities
Obrusnikova, Iva
29
3
p. 584-605
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring