Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Beyond Subject Specific Approaches of Teaching and Learning: Comparative Didactics
Ligozat, Florence
2015
46
4
p. 313-321
artikel
2
Is There (Any)Body in Science Education?
Almqvist, Jonas
2015
46
4
p. 439-453
artikel
3
Joint Action in Didactics and Classroom Ecology: Comparing Theories using a Case Study in Physical Education
Amade-Escot, Chantal
2015
46
4
p. 413-437
artikel
4
On the Nature of the Semiotic Structure of the Didactic Action: The Joint Action Theory in Didactics Within a Comparative Approach
Sensevy, Gérard
2015
46
4
p. 387-412
artikel
5
Teaching, Learning and Governance in Science Education and Physical Education: A Comparative Approach
Östman, Leif
2015
46
4
p. 369-386
artikel
6
Teaching Resources in Early School Grades: A Comparative Approach to the Teacher’s Interpretative Space in Three Subject Areas
Ligozat, Florence
2015
46
4
p. 345-367
artikel
7
What Difference Does Art Make in Science? A Comparative Study of Meaning-Making at Elementary School
Jakobson, Britt
2015
46
4
p. 323-343
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland