Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Designing for learning across disciplines: leveraging graphs to improve knowledge integration in science
Boda, Phillip A.
52
5
p. 795-829
artikel
2
Designing to support equity-as-transformation perspectives for multilingual science learners
Pierson, Ashlyn
52
5
p. 761-793
artikel
3
English learners learn from worked example comparison in algebra
Ke, Xiaojuan
52
5
p. 831-858
artikel
4
Investigating the role of an inquiry-based science lab on students’ scientific literacy
Eymur, Gülüzar
52
5
p. 743-760
artikel
5
Spaced recall reduces forgetting of fundamental mathematical concepts in a post high school precalculus course
Lindquist, Diane S.
52
5
p. 859-878
artikel
6
Students’ voices—the dynamic interactions between learning preferences, gender, learning disabilities, and achievements in science studies
Aloni, Oshra
52
5
p. 711-742
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland