Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An experimental test of the Big-Fish-Little-Pond Effect using an immersive virtual reality classroom
Hasenbein, Lisa
52
4
p. 583-612
artikel
2
Are you inspired or overwhelmed? The benefits of teachers setting challenging expectations
Mills, Robert J.
52
4
p. 693-709
artikel
3
Better self-explaining backwards or forwards? Prompting self-explanation in video-based modelling examples for learning a diagnostic strategy
Meier, Julius
52
4
p. 613-638
artikel
4
Improving multiple document comprehension with a lesson about multi-causal explanations in science
Griffin, Thomas D.
52
4
p. 639-664
artikel
5
Semiempty collaborative concept mapping in history education: students’ engagement in historical reasoning and coconstruction
Lucero, Manuel
52
4
p. 557-581
artikel
6
The impact of interpersonal perceptions on the process of dealing with errors while providing and processing peer-feedback on writing
Aben, Jochem E. J.
52
4
p. 665-691
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland