Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Bridging domains: examining the effects of relevance instructions and guiding questions on pre-service teachers’ first- and second-order knowledge integration Lehmann, Thomas

52 2 p. 249-276
artikel
2 Exploring when learners become aware of their knowledge gaps: Content analyses of learner discussions Lee, Jinju

52 2 p. 171-205
artikel
3 Fostering knowledge integration through individual competencies: the impacts of perspective taking, reflexivity, analogical reasoning and tolerance of ambiguity and uncertainty Vogel, Olga

52 2 p. 227-248
artikel
4 Intermediate indexing in small group configurations around large screens: interactions that advance knowledge building Yaari, Chen

52 2 p. 207-226
artikel
5 Learning from erroneous examples in the mathematics classroom: do students with different naïve ideas benefit equally? Safadi, Rafi

52 2 p. 277-308
artikel
6 Using productive failure to learn genetics in a game-based environment Cao, Lu

52 2 p. 309-340
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland