Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Bridging domains: examining the effects of relevance instructions and guiding questions on pre-service teachers’ first- and second-order knowledge integration
Lehmann, Thomas
52
2
p. 249-276
artikel
2
Exploring when learners become aware of their knowledge gaps: Content analyses of learner discussions
Lee, Jinju
52
2
p. 171-205
artikel
3
Fostering knowledge integration through individual competencies: the impacts of perspective taking, reflexivity, analogical reasoning and tolerance of ambiguity and uncertainty
Vogel, Olga
52
2
p. 227-248
artikel
4
Intermediate indexing in small group configurations around large screens: interactions that advance knowledge building
Yaari, Chen
52
2
p. 207-226
artikel
5
Learning from erroneous examples in the mathematics classroom: do students with different naïve ideas benefit equally?
Safadi, Rafi
52
2
p. 277-308
artikel
6
Using productive failure to learn genetics in a game-based environment
Cao, Lu
52
2
p. 309-340
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland