Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Bridging domains: examining the effects of relevance instructions and guiding questions on pre-service teachers’ first- and second-order knowledge integration
 
 
Titel: Bridging domains: examining the effects of relevance instructions and guiding questions on pre-service teachers’ first- and second-order knowledge integration
Auteur: Lehmann, Thomas
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 52 () nr. 2 pagina's 249-276
Jaar: 2024-02-27
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 6 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland