Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Effects of discussion representation: comparisons between social and cognitive diagrams
Kwon, Kyungbin
2017
45
4
p. 469-491
artikel
2
Effects of student-facilitated learning on instructional facilitators
Bonner, Sarah M.
2017
45
4
p. 417-438
artikel
3
Measurement of cognitive load in multimedia learning: a comparison of different objective measures
Korbach, Andreas
2017
45
4
p. 515-536
artikel
4
Peer feedback mediates the impact of self-regulation procedures on strategy use and reading comprehension in reciprocal teaching groups
SchĂĽnemann, Nina
2017
45
4
p. 395-415
artikel
5
The effects of teacher-introduced multimodal representations and discourse on students’ task engagement and scientific language during cooperative, inquiry-based science
Gillies, Robyn M.
2017
45
4
p. 493-513
artikel
6
Who benefits from a low versus high guidance CSCL script and why?
Mende, Stephan
2017
45
4
p. 439-468
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland