Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Effects of discussion representation: comparisons between social and cognitive diagrams Kwon, Kyungbin
2017
45 4 p. 469-491
artikel
2 Effects of student-facilitated learning on instructional facilitators Bonner, Sarah M.
2017
45 4 p. 417-438
artikel
3 Measurement of cognitive load in multimedia learning: a comparison of different objective measures Korbach, Andreas
2017
45 4 p. 515-536
artikel
4 Peer feedback mediates the impact of self-regulation procedures on strategy use and reading comprehension in reciprocal teaching groups SchĂĽnemann, Nina
2017
45 4 p. 395-415
artikel
5 The effects of teacher-introduced multimodal representations and discourse on students’ task engagement and scientific language during cooperative, inquiry-based science Gillies, Robyn M.
2017
45 4 p. 493-513
artikel
6 Who benefits from a low versus high guidance CSCL script and why? Mende, Stephan
2017
45 4 p. 439-468
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland