Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 6 gevonden artikelen
 
 
  The effects of teacher-introduced multimodal representations and discourse on students’ task engagement and scientific language during cooperative, inquiry-based science
 
 
Titel: The effects of teacher-introduced multimodal representations and discourse on students’ task engagement and scientific language during cooperative, inquiry-based science
Auteur: Gillies, Robyn M.
Baffour, Bernard
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 45 (2017) nr. 4 pagina's 493-513
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland