Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Fostering a collaborative and creative climate in a college class through idea-centered knowledge-building
Hong, Huang-Yao
2013
42
3
p. 389-407
artikel
2
Mentors and teachers: testing the effectiveness of simultaneous roles on school performance from a basic psychological needs perspective
Simões, Francisco
2013
42
3
p. 465-483
artikel
3
Scripted collaborative drawing in elementary science education
Dijk, Alieke M. van
2013
42
3
p. 353-372
artikel
4
Self-monitoring and knowledge-building in learning by teaching
Roscoe, Rod D.
2013
42
3
p. 327-351
artikel
5
SOAR versus SQ3R: a test of two study systems
Jairam, Dharma
2013
42
3
p. 409-420
artikel
6
The impact of guidance during problem-solving prior to instruction on students’ inventions and learning outcomes
Loibl, Katharina
2013
42
3
p. 305-326
artikel
7
The lag effect in secondary school classrooms: Enhancing students’ memory for vocabulary
Küpper-Tetzel, Carolina E.
2013
42
3
p. 373-388
artikel
8
Training the use of interactive videos: effects on mastering different tasks
Merkt, Martin
2013
42
3
p. 421-441
artikel
9
Understanding video as a tool for teacher education: investigating instructional strategies to promote reflection
Blomberg, Geraldine
2013
42
3
p. 443-463
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland