Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Epistemic trajectories: mentoring in a game design practicum Nash, Padraig
2012
41 4 p. 745-771
artikel
2 Examining practicing teachers’ perceptions of technological pedagogical content knowledge (TPACK) pathways: a structural equation modeling approach Koh, Joyce Hwee Ling
2012
41 4 p. 793-809
artikel
3 Impacts of learning inventive problem-solving principles: students’ transition from systematic searching to heuristic problem solving Barak, Moshe
2012
41 4 p. 657-679
artikel
4 Relevant prior knowledge moderates the effect of elaboration during small group discussion on academic achievement Blankenstein, Floris M. Van
2012
41 4 p. 729-744
artikel
5 Strategies for success: uncovering what makes students successful in design and learning Apedoe, Xornam S.
2012
41 4 p. 773-791
artikel
6 The expertise reversal effect in prompting focused processing of instructional explanations Roelle, Julian
2012
41 4 p. 635-656
artikel
7 Translating between representations in a social context: a study of undergraduate science students’ representational fluency Nichols, Kim
2012
41 4 p. 699-728
artikel
8 Ways of thinking associated with mathematics teachers’ problem posing in the context of division of fractions Koichu, Boris
2012
41 4 p. 681-698
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland