Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Epistemic trajectories: mentoring in a game design practicum
Nash, Padraig
2012
41
4
p. 745-771
artikel
2
Examining practicing teachers’ perceptions of technological pedagogical content knowledge (TPACK) pathways: a structural equation modeling approach
Koh, Joyce Hwee Ling
2012
41
4
p. 793-809
artikel
3
Impacts of learning inventive problem-solving principles: students’ transition from systematic searching to heuristic problem solving
Barak, Moshe
2012
41
4
p. 657-679
artikel
4
Relevant prior knowledge moderates the effect of elaboration during small group discussion on academic achievement
Blankenstein, Floris M. Van
2012
41
4
p. 729-744
artikel
5
Strategies for success: uncovering what makes students successful in design and learning
Apedoe, Xornam S.
2012
41
4
p. 773-791
artikel
6
The expertise reversal effect in prompting focused processing of instructional explanations
Roelle, Julian
2012
41
4
p. 635-656
artikel
7
Translating between representations in a social context: a study of undergraduate science students’ representational fluency
Nichols, Kim
2012
41
4
p. 699-728
artikel
8
Ways of thinking associated with mathematics teachers’ problem posing in the context of division of fractions
Koichu, Boris
2012
41
4
p. 681-698
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland