Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Examining practicing teachers’ perceptions of technological pedagogical content knowledge (TPACK) pathways: a structural equation modeling approach
 
 
Titel: Examining practicing teachers’ perceptions of technological pedagogical content knowledge (TPACK) pathways: a structural equation modeling approach
Auteur: Koh, Joyce Hwee Ling
Chai, Ching Sing
Tsai, Chin-Chung
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 41 (2012) nr. 4 pagina's 793-809
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland