Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Exploring evidence of reflective thinking in student artifacts of blogging-mapping tool: a design-based research approach
Xie, Ying
2010
39
5
p. 695-719
artikel
2
Participatory instructional redesign by students and teachers in secondary education: effects on perceptions of instruction
Könings, Karen D.
2010
39
5
p. 737-762
artikel
3
Peer reviewers learn from giving comments
Cho, Young Hoan
2010
39
5
p. 629-643
artikel
4
Problem-based learning and argumentation: testing a scaffolding framework to support middle school students’ creation of evidence-based arguments
Belland, Brian R.
2010
39
5
p. 667-694
artikel
5
Redesigning a curriculum for inquiry: an ecology case study
Spronken-Smith, R. A.
2010
39
5
p. 721-735
artikel
6
Testing the instructional fit hypothesis: the case of self-explanation prompts
Nokes, Timothy J.
2010
39
5
p. 645-666
artikel
7
The influence of framing on transfer: initial evidence from a tutoring experiment
Engle, Randi A.
2010
39
5
p. 603-628
artikel
8
The ontologies of complexity and learning about complex systems
Jacobson, Michael J.
2010
39
5
p. 763-783
artikel
9
Uncovering the effect of text structure in learning from a science text: An eye-tracking study
Ariasi, Nicola
2010
39
5
p. 581-601
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland