Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Exploring evidence of reflective thinking in student artifacts of blogging-mapping tool: a design-based research approach Xie, Ying
2010
39 5 p. 695-719
artikel
2 Participatory instructional redesign by students and teachers in secondary education: effects on perceptions of instruction Könings, Karen D.
2010
39 5 p. 737-762
artikel
3 Peer reviewers learn from giving comments Cho, Young Hoan
2010
39 5 p. 629-643
artikel
4 Problem-based learning and argumentation: testing a scaffolding framework to support middle school students’ creation of evidence-based arguments Belland, Brian R.
2010
39 5 p. 667-694
artikel
5 Redesigning a curriculum for inquiry: an ecology case study Spronken-Smith, R. A.
2010
39 5 p. 721-735
artikel
6 Testing the instructional fit hypothesis: the case of self-explanation prompts Nokes, Timothy J.
2010
39 5 p. 645-666
artikel
7 The influence of framing on transfer: initial evidence from a tutoring experiment Engle, Randi A.
2010
39 5 p. 603-628
artikel
8 The ontologies of complexity and learning about complex systems Jacobson, Michael J.
2010
39 5 p. 763-783
artikel
9 Uncovering the effect of text structure in learning from a science text: An eye-tracking study Ariasi, Nicola
2010
39 5 p. 581-601
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland