Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Participatory instructional redesign by students and teachers in secondary education: effects on perceptions of instruction
 
 
Titel: Participatory instructional redesign by students and teachers in secondary education: effects on perceptions of instruction
Auteur: Könings, Karen D.
Brand-Gruwel, Saskia
Merriënboer, Jeroen J. G. van
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 39 (2010) nr. 5 pagina's 737-762
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland