Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Adaptive Human Scaffolding Facilitates Adolescents’ Self-regulated Learning with Hypermedia
Azevedo, Roger
2005
33
5-6
p. 381-412
artikel
2
A Perspective on State-of-the-art Research on Self-regulated Learning
Winne, Philip H.
2005
33
5-6
p. 559-565
artikel
3
Contents of Volume 33 2005
2005
33
5-6
p. 575-577
artikel
4
Designing Navigation Support in Hypertext Systems Based on Navigation Patterns
Puntambekar, Sadhana
2005
33
5-6
p. 451-481
artikel
5
Extending the Scaffolding Metaphor
Lajoie, Susanne P.
2005
33
5-6
p. 541-557
artikel
6
Instructions for Authors
2005
33
5-6
p. 567-573
artikel
7
Scaffolding Peer-questioning Strategies to Facilitate Metacognition During Online Small Group Discussion
Choi, Ikseon
2005
33
5-6
p. 483-511
artikel
8
Scaffolding Self-regulated Learning and Metacognition – Implications for the Design of Computer-based Scaffolds
Azevedo, Roger
2005
33
5-6
p. 367-379
artikel
9
Scaffolding the Appropriation of Self-regulatory Activity: A Socio-cultural Analysis of Changes in Teacher–student Discourse about a Graduate Research Portfolio
Hadwin, Allyson Fiona
2005
33
5-6
p. 413-450
artikel
10
Using Web-based Pedagogical Tools as Scaffolds for Self-regulated Learning
Dabbagh, Nada
2005
33
5-6
p. 513-540
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland