Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Cognitive, metacognitive, and motivational aspects of problem solving
Richard E. Mayer
1998
26
1
p. 49-63
15 p.
artikel
2
Contextual differences in student motivation and self-regulatedlearning in mathematics, English, and social studies classrooms
Christopher A. Wolters
1998
26
1
p. 27-47
21 p.
artikel
3
Mathematics teaching as problem solving: A framework for studying teachermetacognition underlying instructional practice in mathematics
Alice F. Artzt
1998
26
1
p. 5-25
21 p.
artikel
4
Metacognition, abilities, and developing expertise: What makes anexpert student?
Robert J. Sternberg
1998
26
1
p. 127-140
14 p.
artikel
5
Metacognition and EFL/ESL reading
Patricia L. Carrell
1998
26
1
p. 97-112
16 p.
artikel
6
Metacognition in basic skills instruction
Annette F. Gourgey
1998
26
1
p. 81-96
16 p.
artikel
7
Metacognition in teaching and learning: An introduction
Hope J. Hartman
1998
26
1
p. 1-3
3 p.
artikel
8
Promoting general metacognitive awareness
Gregory Schraw
1998
26
1
p. 113-125
13 p.
artikel
9
The ability to estimate knowledge and performance in college: A metacognitive analysis
Howard T. Everson
1998
26
1
p. 65-79
15 p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland