Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Cognitive, metacognitive, and motivational aspects of problem solving Richard E. Mayer
1998
26 1 p. 49-63
15 p.
artikel
2 Contextual differences in student motivation and self-regulatedlearning in mathematics, English, and social studies classrooms Christopher A. Wolters
1998
26 1 p. 27-47
21 p.
artikel
3 Mathematics teaching as problem solving: A framework for studying teachermetacognition underlying instructional practice in mathematics Alice F. Artzt
1998
26 1 p. 5-25
21 p.
artikel
4 Metacognition, abilities, and developing expertise: What makes anexpert student? Robert J. Sternberg
1998
26 1 p. 127-140
14 p.
artikel
5 Metacognition and EFL/ESL reading Patricia L. Carrell
1998
26 1 p. 97-112
16 p.
artikel
6 Metacognition in basic skills instruction Annette F. Gourgey
1998
26 1 p. 81-96
16 p.
artikel
7 Metacognition in teaching and learning: An introduction Hope J. Hartman
1998
26 1 p. 1-3
3 p.
artikel
8 Promoting general metacognitive awareness Gregory Schraw
1998
26 1 p. 113-125
13 p.
artikel
9 The ability to estimate knowledge and performance in college: A metacognitive analysis Howard T. Everson
1998
26 1 p. 65-79
15 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland