Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Book review: Baruch B. Schwarz and Michael J. Baker (Eds) (Foreword by L. B. Resnick with F. Schantz) (2017) Dialogue, Argumentation and Education: History, Theory and Practice Weber, Keith
2017
97 1 p. 111-118
artikel
2 Conflicting frames: a case of misalignment between professional development efforts and a teacher’s practice in a high school mathematics classroom Heyd-Metzuyanim, Einat
2017
97 1 p. 21-37
artikel
3 Correction to: Book review: Baruch B. Schwarz and Michael J. Baker (Foreword by L. B. Resnick with F. Schantz) (2017) Dialogue, Argumentation and Education: History, Theory and Practice Weber, Keith
2017
97 1 p. 119
artikel
4 Culture and ideology in mathematics teacher noticing Louie, Nicole L.
2017
97 1 p. 55-69
artikel
5 Editorial Goos, Merrilyn
2017
97 1 p. 1-3
artikel
6 Inverse function: Pre-service teachers’ techniques and meanings Paoletti, Teo
2017
97 1 p. 93-109
artikel
7 Mediating primary mathematics: theory, concepts, and a framework for studying practice Venkat, Hamsa
2017
97 1 p. 71-92
artikel
8 Power and identity in immigrant parents’ involvement in early years mathematics learning Takeuchi, Miwa Aoki
2017
97 1 p. 39-53
artikel
9 Why Johnny struggles when familiar concepts are taken to a new mathematical domain: towards a polysemous approach Kontorovich, Igor’
2017
97 1 p. 5-20
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland