Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An exploratory study of pre-service middle school teachers’ knowledge of algebraic thinking
Magiera, Marta T.
2013
84
1
p. 93-113
artikel
2
An ideology critique of the use-value of mathematics
Pais, Alexandre
2013
84
1
p. 15-34
artikel
3
Articulating syntactic and numeric perspectives on equivalence: the case of rational expressions
Solares, Armando
2013
84
1
p. 115-148
artikel
4
Book Review: A Book about Russian Mathematics Education
Kaimanovich, Vadim
2013
84
1
p. 169-175
artikel
5
Contradiction and conflict between ‘leading identities’: becoming an engineer versus becoming a ‘good muslim’ woman
Black, Laura
2013
84
1
p. 1-14
artikel
6
Epistemic schemes and epistemic states. A study of mathematics convincement in elementary school classes
Rigo-Lemini, Mirela
2013
84
1
p. 71-91
artikel
7
How preservice teachers interpret and respond to student errors: ratio and proportion in similar rectangles
Son, Ji-Won
2013
84
1
p. 49-70
artikel
8
Schematic representations in arithmetical problem solving: Analysis of their impact on grade 4 students
Fagnant, Annick
2013
84
1
p. 149-168
artikel
9
Troubling “understanding mathematics in-depth”: Its role in the identity work of student-teachers in England
Hossain, Sarmin
2013
84
1
p. 35-48
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland